Sărbătoriții anului: Nissan LEAF aniversează un deceniu electrizan
- Nissan a sărbătorit pe 3 decembrie cea de-a 10-a aniversare a modelului 100% electric LEAF
- De la introducerea modelului, peste 500.000 de clienți au trecut la vehicule electrice, contribuind la un mediu mai puțin poluat
- Producătorul nipon continuă strategia de electrificare a brandului prin planul Nissan NEXT
„Marcând aceste etape, dorim mai întâi să ne exprimăm aprecierea față de toți clienții care au venit în această călătorie electrizantă alături de noi”, a declarat președintele și CEO-ul Nissan, Makoto Uchida. „Prin trecerea la mobilitatea electrică, clienții din întreaga lume ne-au adus pe toți mai aproape de o societate mai sustenabilă și mai rezilientă.”
Produs la uzinele din Japonia, SUA și Marea Britanie, Nissan LEAF cu emisii zero este vândut în 59 de țări din întreaga lume. Pe măsură ce capacitatea bateriei, performanța și eficiența au continuat să se îmbunătățească, LEAF a evoluat de la un automobil de oraș la o mașină versatilă care satisface o gamă largă de nevoi și stiluri de viață ale clienților.
Dincolo de mobilitate, Nissan LEAF și-a adus aportul în societate prin intervenții în timpul dezastrelor naturale, furnizând energie electrică în regim de urgență caselor și întreprinderilor afectate de calamități. Alături de celelalte vehicule electrice Nissan, LEAF continuă să deschidă calea către o societate sustenabilă, rezilientă, și un mediu mai curat prin zero emisii.
Avantajele mobilității electrice
De la versiunea-pioner din 2010 până la LEAF e+, introdusă în 2019, cei 500.000 de clienți care au ales LEAF au ajutat șoferii din întreaga lume să realizeze beneficiile vehiculelor electrice, atât în ceea ce privește sustenabilitatea, cât și în viața lor de zi cu zi.
Nissan estimează că proprietarii LEAF au condus un număr de aproximativ 16 miliarde de kilometri cumulat, în întreaga lume, și au prevenit pătrunderea în atmosferă a peste 2,5 miliarde de kilograme de emisii de CO2.
Clienții de astăzi se așteaptă ca mașinile electrice să-ți facă viața de zi cu zi mai plăcută.
Nissan dezvoltă o gamă în creștere de mașini electrice avansate și tehnologii care răspund unei multitudini de nevoi și îi ajută pe clienți să se simtă mai încrezători, conectați și entuziasmați.
În iulie anul aceasta, Nissan a dezvăluit primele imagini și informații despre crossover-ul complet electric, Ariya.
Ariya întruchipează punctele forte ale Nissan în dezvoltarea vehiculelor electrice și oferă cele mai noi tehnologii și design Nissan Intelligent Mobility.
Ariya este un model-cheie din planul ”Nissan NEXT” de transformare a companiei, în cadrul căruia marca niponă intenționează să vândă anual un milion de vehicule electrice până în 2023, inclusiv vehicule 100% electrice cât și vehicule cu e-POWER, sistem de propulsie electric.
„Nissan nu ar fi putut atinge această etapă fără contribuția excelentă pe parcursul acestor 10 ani a angajaților noștri dedicați din întreaga lume și fără ajutor de la furnizorii și dealerii noștri valoroși”, a spus Uchida. „Împreună, lucrăm pentru a extinde opțiunile pentru vechicule electrice, astfel încât mai mulți oameni să se poată bucura de beneficiile condusului cu zero emisii.”
La APAN, dealerul tău Dacia, Renault și Nissan, suntem de 29 de ani Mereu În Mișcare și avem ca principală misiune îndeplinirea celor mai exigente cerințe, prin servicii și produse de înaltă calitate.
Urmărește-ne pe Facebook pentru cele mai proaspete informații din domeniul auto sau vizitează-ne în showroomul din Galați, de pe Bulevardul George Coșbuc 148 sau în Brăila, pe DN22B (Șoseaua Dig) km 4, pentru a găsi împreună cea mai bună ofertă pentru tine și nevoile tale.